články

Férový tendr – je čas změnit pravidla hry

Kreativní profese mají společnou spoustu věcí. Zlepšují kvalitu života lidí, přinášejí krásu, pohodlí, emoce a využívají jednu z nejcennějších věcí – lidskou tvořivost. A zároveň jsou nuceny touto nejcennější položkou plýtvat a poskytovat ji z velké části [...]

Odlište se značením!

Nábytkáři společně s designéry interiérů řeší velmi často otázku jedinečnosti nábytku a interiérových doplňků. Proto si jako jeden z odlišovacích prvků získává oblibu designové značení, které musí dokonale ladit s celkovým vzhledem moderních obydlí. Načerpejte [...]

Mějte vizualizace zase rádi

Nedávno se objevila nová verze SW Lumion, která přinesla zpět jednu z historicky nejdůležitějších vlastností tohoto programu. Jednoduchost a příjemné ovládání spolu s nerušeným pracovním postupem. Oproti předešlé verzi je program opět velmi intuitivní a práce s ním je – [...]

Kdo není váš zákazník?

Ruku na srdce. Kdo z vás ví přesně, kdo je váš ideální zákazník? Tohle je jedna z prvních věcí, které je potřeba si při podnikání (nejen) v interiérovém designu ujasnit. Naprostý základ. Váš ideální zákazník je odpovědí na všechny otázky: Jaké mám mít [...]

Vodovodní baterie budoucnosti

Vnitřní a venkovní sprchy pro náročné. Seznamte se s novinkami FIMA pro moderní koupelnu Jak už je dobrým zvykem, dali ve FIMA opět a znovu nahlédnout do budoucnosti moderních koupelen. Známý italský výrobce vodovodních baterií a koupelnových doplňků si k tomu tento-krát [...]

Za hranice základních informací: Jak dobře vybrat LED pásek, který vydrží roky

Při návrhu interiéru a konkrétně svítidel věnujeme velkou pozornost pohledovým lustrům a různým lampám. S výběrem světelných prvků, které nejsou vidět, jako například LED pásky, si už ale nelámeme hlavu. Sázka na levné pásky se může vymstít a vybrat si daň v [...]

Selský rozum jako nejlepší metoda udržitelnosti

Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Toto rčení zná asi každý. Tak jako všude jinde, platí to samozřejmě i u nábytku. Ano, když se zařizuje první bydlení, většinou se pořizuje to nejdostupnější. Do vlastního bydlení pro rodinu si už klienti koupí něco [...]

Interiér jako prodejní nástroj

Ne každý prodejce si uvědomuje, jak zásadní vliv mají profesionálně navržené interiéry na prodej. To se ovšem nedá říci o spolupráci na návrhu interiéru showroomu kosmetiky v pražském Karlíně, který jsme spolu s kolegy Tomášem Kotrčem a Norou Sopkovou nedávno [...]

Biophilic design

„Biofilní“ design je inovativní přístup k architektonickému a interiérovému designu, který se snaží integrovat prvky přírody do prostředí a vytvářet prostory, které podporují hluboké spojení s přírodním světem. Termín „biofilie“ znamená vrozenou lidskou [...]