V pondělí 26. září otevřel své brány již 39. ročník veletrhu Cersaie v italské Boloni. Jedná se o největší přehlídku vybavení koupelen, keramických dlažeb a obkladů v Evropě, což potvrdil i počet vystavujících značek. Letos se zde prezentovalo 624 firem z celkem 26 zemí světa.

Jaké novinky a trendy se daly sledovat?

Upřímně řečeno výrazné změny se oproti předchozímu ročníku nekonaly. Sanitární keramika se stále více prezentuje v jiném než bílém provedení. Bílá určitě nezmizela a ani nezmizí a stále bude nejprodávanější barvou, ale většina vystavovatelů ukazovala své produkty v jiných barvách. Jaké to byly? Daly by se rozdělit na dvě základní skupiny. První z nich jsou jemné pastelové barvy, například šedolila, jemná béžová, pleťová, ale i světle zelená a baby modrá. Druhou tvoří hutnější odstíny, jako je cihlová, vínová, temná modrá, šedá a hnědá. Samozřejmě se vyskytly i výjimky a vidět bylo i sytě tyrkysové umyvadlo atd.

Chcete vědět více?

Celý článek, včetně bohaté fotogalerie, si můžete přečíst na webu o trendech www.trendinstitut.com

Foto: 41zero42