Dvanáctý ročník konference Interiéry bude obsahovat dvě hlavní témata EKONOMICKY & EKOLOGICKY.

Hned to první téma přinese řadu nečekaných pohledů na práci interiérového designéra a nejen jeho. Tyto užitečné rady se budou bez pochyby hodit i studiím a výrobcům.
My teď vybíráme 4 z nich, které na sebe svými tématy navazují a jako celek posunou váš pohled na business v interiérovém designu.

1, Rukopis jako dobrý marketing

Na toto téma bude hovořit zkušená designérka Veronika Loušová, která se zamění na různé možnosti vlastního rukopisu v projektování. Napadlo vás, jeslti máte svůj charakteristický rukopis? Přemýšlíte někdy nad tím, proč si mají klienti vybrat právě vás a ne někoho jiného? Rukopis je možná jeden z nejlepších marketingových strategií a je třeba o tom začít přemýšlet.

2, Ne vše nové, je vždy lepší

Rukopis se může projevovat různou formou, nemusí jít jen o barevnost nebo tvarosloví. Jedním z charakteristik může být třeba umění používat některé původní vybavení nebo starožitný nábytek. Jak na to a proč vůbec? O tom bude hovořit designérka Gabriela Hámová, které má navíc i kurz starožitnictví.

3, Intuitivní marketing pro designéry

Speciálním hostem konference je specialista na intuitivní marketing Miloš Toman, který na toto téma napsal již před 20 lety knihu, jejíž koncepci převzali i vysoké školy. V přednášce se zaměří konkrétně na marketing v oblasti navrhování interiérů a mnohým otevře oči, jak na tuto oblast nahlížet.

4, Kdo není váš klient

Víte přesně, kdo je váš ideální klient, na koho opravdu cílíte svými službami? A na druhou stranu víte, pro koho opravdu projekty zpracovávat nechcete? Zapřemýšlejte o tom při přednášce Jany Pěkné, která vás donutí k zamyšlení a v tom nejlepším případě i definování toho, pro koho chci a budu navrhovat a pro koho nikoliv!

Tyto a mnoho dalších přednášek zazní na 12. ročníku konference INTERIÉRY, která se koná ve čtvrtek 2. listopadu 2023 v Brně na BVV, v přednáškovém sále Rotunda.

Pozor – registrace běží pouze 31.10. a kapacity sálu jsou omezené!

Navíc je třeba upozornit, že záznam z konference nebude k dispozici. Je třeba být na místě a užít si netradiční profesní den.